تحقیقات دانشجویی
دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
دو شنبه 1 اسفند 1398برچسب:, :: 14:7 :: نويسنده : mely

 

سلام دوستان گلم،خوب هستین؟

امروز واستون یه پست خیلی خوب اماده کردم!که واسه همه خوبه از دانش آموزان تادانشجویان علی الخصوص رشته کامپیوتر و .......!

پذیرش تحقیقات شما دوستان با نازل ترین قیمت ها نسبت به همه جا و در قالب ورد و پی دی اف و.......!

و همچنین پروژه های دانشجویی! وپرسش و پاسخ آنلاین!

دوستان درخواست های خود را به آدرس :

m_moradi5959@yahoo.com

ارسال نمایید!

در صورت زیاد بودن درخواست ها نحوه ارتباط را از طریق تلفن میسر میسازیم!

منتظر درخواست های شما هستم!

با تشکر



نظرات شما عزیزان:

Asreh2
ساعت19:55---24 اسفند 1390
سلام دوست عزیز!عصر اچ دو توی بهترین مرورگر ها و بهترین مراکز ثبت شده و الکی هم نیست...
رمز:asreh2
بدلیل امنیتی پست از وب حذف شده همچنین پست فقط برای استفاده شما در وب گذاشته شده است!!
لطفا از ما دلخور نشوید....
جهت عضویت در انجمن عصر اچ دو به لینک زیر مراجعه کنید:
www.Asreh2.rozfa.com


کولاک
ساعت19:20---24 اسفند 1390
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم وبلاگ
وبت خیلی جالبه
خوشحال میشم بهمون سر بزنی
کسب درآمد اینترنتی رایگان
هیچ هزینه ای نداره
یا علی؟


Asreh2
ساعت12:28---24 اسفند 1390
بزدودی در وبلاگ برنامه جهت دانلود قرار می گیرد!

سلاكين
ساعت9:31---22 اسفند 1390
سرویس های رایگان

چت روم

بنر

تبادل لینک

ترفند کامپیوتر

عکس دختران ایرانی در ایمیلتان

سرویس هزینه : بالا بریدن بازدید شما از 100 به 250

www.salakin.loxblog.com

www.salakin.zxr.ir


Asreh2
ساعت19:31---20 اسفند 1390
به اسونی در سایت عضو میشی و فقط دو تا پست به ما ارسال می کنی!بعد تویه پست رمز دار یا به ایمیلت برنامه رو بهت می فرستم!
در ضمن هرکاری کردم لینک نشدم!!خودت لینک کن!


محدثه
ساعت21:24---18 اسفند 1390
وبلاگ پرمحتوایی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی.یه وبلاگ هم توی بلاگفا دارم www.vaghee.blogfa.comنظر بده اگه دوست داشتی.و لینکم کن.ممنون

فروشگاه فرهنگستان
ساعت15:28---15 اسفند 1390
سلام
خدا قوت
اگه دنبال خرید نرم افزار آفیس 2010 فارسی هستی
اگه دنبال خرید یک سیدی با تعدا زیادی فونتهای مختلف هستی؟!
اگه گاهی سرت درد میگیره و دنبال یک داروی تقویت اعصاب بدون شرر هستی .
حتی اگه به هیچ کدوم نیاز نداری و فقط میخوای ببینی کی برات نظر گذاشته یه سر به لینک ما بزن
ممنون


hasti
ساعت15:27---15 اسفند 1390
ميدونم که کاملا غيرعقلانيه، ولي چيزي رو که مي بيني نمي توني انکار کني!! > >شايد فقط و فقط نتيجه، حاصل انرژي مثبت ميليونها آدمي باشه که انرژيشون رو بدرقه اين نامه کردن.. > >دوستان لطفا اين متن رو تا انتها بخونيد يقينا شما قلبا" قبول مي کنيد و اين نامه رو هم ارسال مي کنيد. > > > >" متن نامه " > > > >به نام صاحب شانس > > > >« با عشق و دعا همه چيزممکن است.» > > > >"دوست من، با نگاه به اين نامه شما ابتدا به ياد خالق عشق باشيد و اين نامه را زماني که دريافت مي کنيد به آنچه دوست داريد دست خواهيد پيدا کرد فکر کنيد و کسي راکه دوست داريد و ميدانيد گرفتار است براي او با قلبتان برايش دعا کنيد تا مشکلات او از طرف خدا به واسطه شما حل گردد و بعد يک اتفاقي که انتظارش را مي کشيد و حتي تصورش را نمي کنيد برايتان اتفاق خواهد افتاد " برکتي از دعاي آن دوست بيشتر براي شما خواهد رسيد " اين يک راز است.. راز بقاي انرژي.. رازي که در فيزيک و متافيزيک به قانون بقاي انرژي شهرت يافته است.. > > > >اين نامه از روي شانش براي خوش شانسي شما فرستاده شده است نسخه اصلي عليرغمي که مدعي مي شوند درکشورانگلستان مي باشد، در ونزوئلا نزد يک دختر دانشجوي مکانيک به نام ماريا مي باشد و ارسال کننده اصلي آن ماريا مي باشد . و اين نامه توسط يکي از مهندسين ايراني که در يکي از پروژه هاي شرکت هاي ايراني در آنجا مشغول به کار بود به صورت اتفاقي در يکي ايميل کاري کار گاهي از دوست و همکار ونزوئلائيش دريافت شد و او نيز به همه دوستان خود که تعداد زيادي از آنها نيز در ايران بودند ارسال کرد و دوست به دوست به دست شما رسيده است . > > > >اين نامه تا کنون طبق اخبار رسمي ماکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 باردردنيا به 9 زبان چرخيده است. و افرادي که نامشان در اين نامه هستند همه داراي هويت واقعي مي باشند . > > > >شانس براي شمافرستاده شده است شايد در دور بعد نام شما هم به عنوان يکي از اين افراد در اين نامه قيد شود ظرف مدت کمتر از سه روزپس از دريافت اين نامه اخبارخوشي را دريافت خواهيد نمود. > > > >اين شوخي نيست باارسال آن شما خوش شانسي خواهيد آورد پول نفرستيد، کپي ها رابراي اشخاص بفرستيد که فکرميکنيد به شانس احتياج دارند.اين نامه را نگه نداريد.اين نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. > > > >يک وکيل بلژيکي مي گويد نود دو هزاريوربابت حق الوکاله ام دريافت نمود ولي احساس مي کنم چون اين زنجيرراشکستم آن را ازدست دادم . > > > >درهمين حال دراسکاتلند يوهان کي مي گويد به دليل اينکه اين نامه رابه جريان انداختم 3روز بعد توانستم در بزرگترين قرعه کشي هديه بيمه عمر خود را قبل از موعد به ارزش يک ميليون دلار دريافت کنم. > > > >در ايران شخصي به نام شيما حيدري مي گويد زماني که اين نامه به دستم رسيد ابتدا زياد توجه اي نکردم ،آن روزها من کمي نگران، کم حوصله و وضعيت مالي زياد مناسبي هم نداشتم و زماني که اين نامه به دستم رسيد حدودا " اوايل ماه آگوست سال 2009 ميلاي بود که بعد از مدت ها ايميلم را باز کردم زياد توجه اي نکردم اول ، اما اين نامه را خواندم و برايم جالب بود حتي تا اينقدر جالب بود که بار انرژي مثبت خاصي داشت برايم داشت من آن را براي کليه دوستانم ارسال کردم و دو روز بعد آن فکر بکر و نويي به سرم زد و اولين کاري که کردم رفتم ايده خودم رو با ثبت يکDOMAIN ثبت کردم همين ايده و فکر را بعد از دريافت اين نامه که بدستم رسيد منتج به رونق خارق العاده به فعاليت هاي اقتصادي من شد که الان ارزش ميليوني بالايي دارد ، و حتي توانستم به خيلي از دوستانم نيز در اين رابطه کمک شغلي و مالي کنم و من رو خيلي مشهور و ثروتمند کرد. > > > >در اين مورد خيلي افراد به اين نسخه اعتقاد دارند و برايشان شانس آورده. > > > >تينو يک نقاش معروف محلي هلندي مي گويد من و شاگردانم آرزو مي کنم يکبار ديگر اين نامه دست ما بصورت اتفاقي برسد چون يکبار که رسيد کار شانس بالايي براي من داشت و تونستم اaز اين راه با خيلي از آأما در مورد کارم دوست بشم > > > >به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابراي ديگران حداقل براي همه دوستانتان ارسال نماييد. > > > >.حتماُ20 کپي بفرستيدو ببينيدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقي مي افتد. اين زنجيره از ونزوئلا شروع شدواين نامه از مارايا پيگيري وبه ژوهان مرد خيري در آمريکاي شمالي نوشته است او دانشجوي مهندسي مکانيک است و شاغل . ازآنجاکه اين کپي بايد در سراسرجهان بگرددشمابايد20کپي تهيه نموده وبراي دوستان وهمکارانتان بفرستيدپس از چند روزشمايک سورپريزدريافت خواهيدنموداين يک حقيقت است حتي اگرشمايک شخص خرافاتي نباشيد. حداقل به اين باور داشته باشيد در آن نام ها و هويت هايي که وجود دارد قابل استناد و دسترس بوده و مي توان با آنها مکاتبه نمود .و اين موضوع را تصديق کنند . > > > >پال سينگ کارمنداداري يک بانک در نپال اين ايميل رادريافت نموده ولي فراموش کرد که اين نامه رابايد ظرف مدت 96ساعت ارسال کند.اوشغلش را از دست دادکمي بعد نامه راپيداکردو200کپي ميل ارسال نمودوظرف مدت چند روزشغل بهتري بدست آورد. > > > >بخوانيد فقط پاک نکنيد .دوست عزيزشما نيز ميتوانيد به جاي کپي اين نامه را به 21نفر از دوستانتان از طريق پست الکترونيکي ارسال کنيد و شانس خود را امتحان کنيد (يا کپي کنيد وبه 30نفر که احتياج دارند بدهيد.) > > > >يک پزشک فرانسوي که دوست نداشت نامش عنوان گردد مي گويد من هر بار که اين نامه به دستم مي رسد براي دوستانم مجدد ارسال مي کنم چون اعتقاد دارم خداوند هر چيزي را که وسيله خوبي قرار مي دهد و در آن بدي وجود ندارد ما بندگان خوب بايد به آن عمل کنيم. > > > >به يادداشته باشيد حتي اگر اعتقادي نداشته باشيد اين نامه بنا به دلايل خاص وعجيبي عمل مي کند و براي شما بهترين چيزي را که در قلبتان آرزو مي کنيد به ثمر مي آورد پس همين الان براي بيست نفر از دوستانتان ارسال کنيد

حسین
ساعت22:15---3 اسفند 1390
سلام
اگه خواستی تبادل لینک کنیم
منو با عنوان ₰ܓܨ هرچی بخوای ܓܨ₰ و لینک
http://hoha.loxblog.com لینک کن و بعد با سیستم تبادل لینک رایگان یا با نظر بگو با چی لینکت کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها